El PROCÉS
DE TREBALL

Tot comença des de la connexió – entre cossos, objectes i imatge-: construeixo titelles, realitzo vídeos i els utilitzo en l’escena com una continuació del cos que dansa. M’apassiona la recerca entre dansa i gènere que impregna tota la meva proposta escènica, des de la creació a la docència: és una perspectiva que manté viu el meu treball davant a les qüestions de gènere de la nostra època.

COM

Creant noves connexions, entre pensaments, cossos, persones, idees, objectes,  titelles, espais… Crear connexions i veure que passa. Com si hi hagués una mecànica de l’atzar que tot el resol…

AMB QUI

Aquest projecte artístic és multidisciplinari i s’alimenta de les connexions entre disciplines, oficis i professionals. No podria ser d’una altra manera.

per a qui?

Creem peces de  dansa contemporània i teatre visual que utilitzen el moviment, titelles i vídeo sigui per a públic familiar que per a públic adult.

Des del 2010, actuem en Teatres, Festival de carrer i espais no convencionals.
Dissenyem propostes pedagògiques de dansa i gènere, sigui per a dones sense experiència prèvia, sigui per a professionals.

QUE HAN DIT
Toni Rumbau
Toni RumbauRevista Titeresante
Leer más
[..] Dotada com està d'una tècnica consolidada i d'un port bell i elegant, la seva fascinació pel fil busca trobar aquesta ‘pedra filosofal’ capaç d'unir sense unir, de resoldre la paradoxa de les oposicions naturals a través de l'emergència de la línia intersecció creativa de l'art. [...] (sobre l'obra Piccolo Circ de fil).
Toni Rumbau
Toni RumbauRevista Titeresante
Leer más
[..] Un treball que es va depurant amb el pas del temps i en el qual la dotada ballarina de Roma apunta lluny, explorant la intersecció d'aquests dos mons que adora: la dansa i la marioneta. (sobre l'obra Piccolo Circ de fil).
Toni Rumbau
Toni RumbauRevista Putxinelli
Leer más
Va ser un plaer veure aquest treball de la ballarina italiana resident a Barcelona, Antonella D'Ascenzi [...] un espectacle que toca un tema d'alt voltatge poètic i filosòfic. No sé si l'artista és del tot conscient d'allò que té entre mans. Crec que sí, ja que els seus moviments van en aquesta direcció. Una obra d'una gran potencialitat de la qual m'agradaria veure la seva evolució. (sobre l'obra Piccolo Circ de fil).
Roberto Canavesi
Roberto CanavesiRevista Teatroteatro.it
Leer más
Els fils de la marioneta però també els invisibles de la llum i l'espai defineixen un patró de relacions entre el cos del performer i l'espai nu, un context escenogràfic amb el qual D'Ascenzi aconsegueix interactuar [...]
Anterior
Siguiente
INSTAGRAM